عاشقانه در قاب

عاشقانه در قاب

دوستت دارم های خاک خورده

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


عادت یا عشق نمیدونم

عادت یا عشق نمیدونم  نمی تونم نبینمت 


  نمیتونم  حتی یه شب به تنهایی بسپارمت 

  عادت یا عشق فقط بدون مثل نفس دوستت دارم 

 خودم اگه از یاد برم تو رو به خاطر میارم

 هر اسمی که می خوای  بذار رو منو احساسم به تو 

  عادت هوس عشق یا هوا ...  یه اسم یا یه واژه ی نو 

 اما بدون هزار دفعه اگه بازم  دنیا بیام 

  دوباره عاشقت میشم همیشه دنبالت میام 

 ساده بگم ساد ه بگم   سادگیاتو دوست دارم 

  ساده نمی گذرم ازت  تو رو تو شعرام میارم 

 ساده بگم عاشقتم  سا ده بگم می خوام تو رو 

 عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو 

  ساده بگم من ساده بگم سادگیاتو  دوست دارم

 ساده نمی گذرم ازت تو رو تو شعرام میارم 

   ساده بگم عاشقتم  ساده بگم می خوام تورو 

   عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو 

  دوست ندارم سختش کنم احساسمو نسبت به تو 

   می خوام بهت ساده بگم فقط تو هم ساده بشو 

   حرفامو گوش بده می خوام حال دلم رو بدونی

    شاید اثر کرد حرفامو بشه کنارم بمونی 

   شاید بشه رویای من به سادگی دنیا بیاد 

   حس بد خداحافظی دیگه سراغمون نیاد 

  ساده بگم ساده بکم سادگیاتو دوست دارم 

 ساده نمی گذرم ازت تو رو تو شعرام  میارم

  ساده بگم عاشقتم ساده بگم می خوام تو رو 

 عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو 

  ساده بگم ساده بگم سادگیاتو دوست دارم 

  ساده نمی گذرم  ازت تو رو تو شعرام میارم 

 ساده بگم عاشقتم ساده بگم می خوام تورو 

 عادت دارم با تو باشم یه وقت بهم نگی برو  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محدثه تاريخ: یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان عزیز از اینکه وقت گذاشتین و چشای نازتونو دوختین و به من و وبلاگم فرصت دادین وقتتونو بگیرم ممنونم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، گاهی وقت ها دلم میخواهد بگویم : من رفتم باهات قهرم دیگه تموم!!!دیگه دوستت ندارم...... و چقدر دلم میخواهد بشنوم: کجا بچه لوس؟ غلط میکنی که بری....مگه دسته خودته؟رفتن به این راحتی نیست.... اما...... نمیدانم چه حکمتی است که آدمی همیشه اینجور وقتا می شنود: به جهنم.....!!!!!!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to zero009894.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com